CZAS |
ZAJĘCIA |
630 – 800 |
- gry i zabawy podejmowane z inicjatywy dzieci wg ich zainteresowań lub inspirowane przez nauczycielkę, - gry i zabawy podejmowane z inicjatywy dzieci wg ich zainteresowań lub inspirowane przez nauczycielkę, - zabawa ruchowa tygodnia, |
800 – 815 |
- przygotowanie do śniadania |
815 – 915 |
- śniadanie |
915 – 930 |
- toaleta po śniadaniu |
930 – 1045 |
- realizacja zajęć prowadzonych przez nauczyciela zgodnie z planem pracy i podstawą programową, - zabawy w ogrodzie przedszkolnym, |
1045 – 1100 |
- przygotowanie do obiadu, |
1100 – 1200 |
- obiad, |
1200 – 1215 |
- toaleta po obiedzie |
1145 – 1330 | Dzieci 3 – letnie – leżakowanie, |
1215 – 1330 |
Dzieci 4,5,6 - letnie: - kontynuowanie niektórych zadań podjętych wcześniej, - czytanie bajek przez nauczycielkę - zajęcia o charakterze relaksacyjnym, - zajęcia dodatkowe, rozwijające talenty dzieci |
1330 – 1345 |
- przygotowanie do podwieczorku, |
1345 – 1400 |
- podwieczorek, |
1400 – 1415 |
- toaleta po podwieczorku, |
1415 – 1700 |
- zabawy, sytuacje edukacyjne zaproponowane przez dzieci i nauczyciela, - zabawy i ćwiczenia logopedyczne, |